Igår började vi med att sätta upp hängrännor på baksidan, eftersom det inte blivit av tidigare. Sedan rev vi ner all eternit på den stora gaveln av huset. Vi har tur att vår kommun Falköping tar emot eternit gratis för att deponera, det känns bra. Vi kör helt enkelt bara in det till sopstationen i Falköping och dumpar av det där.
Jag passade på att filma huset för att få en bild av hur det ser ut innan vi kommer igång med allt.
Nu har vi dragit igång med reglingen på den stora gaveln, det tar lite extra tid när man börjar ett nytt moment. Så förhoppningsvis ska det bli ett grymt bra tempo imorgon.

