Nu var ännu en helg slut och man hoppas hela tiden att man ska hinna med mer än vad man gör. Får helt enkelt försöka bli bättre på att göra något på vardagskvällarna också. När golvet är lagt i hallen så ska jag se över min spackling, för om det är bra så kör vi igång tapetseringen nästa helg 🙂

japp så här ser det ut än så länge