Nu har vi rivit ner både eterniten och vår slitna uteplats på baksidan. Vi passade även på att såga ner ett litet äppelträd som vi tyckte stod i vägen, det blev mer öppet efter det.
Nu har vi rivit ner både eterniten och vår slitna uteplats på baksidan. Vi passade även på att såga ner ett litet äppelträd som vi tyckte stod i vägen, det blev mer öppet efter det.
Ja ni är idoga i att komma framåt i arbetet med huset. En undring bara angående köksfönstret. Ska det flyttas så att det blir harmoni på hela väggen, eller …
Hej Klara!
Vi kommer inte att justera köksfönstret efter det lilla fönstret ovanför. Köket på insidan skulle bli väldigt konstigt, idag sitter fönstret centralt i köket, vilket vi gillar. Lite asymmetri får man allt leva med!