Rivning av eternit på baksidan

Nu har vi rivit ner både eterniten och vår slitna uteplats på baksidan. Vi passade även på att såga ner ett litet äppelträd som vi tyckte stod i vägen, det blev mer öppet efter det.

grön eternit

Denna fina färgen kom fram när vi rev uteplatsen

rivningen klar

Rivningen klar, fram tittar ett hus med potential

Anders i traktor

Anders gillar att köra Bengts traktor

2 Comments

  1. Klara

    Ja ni är idoga i att komma framåt i arbetet med huset. En undring bara angående köksfönstret. Ska det flyttas så att det blir harmoni på hela väggen, eller …

  2. Hej Klara!

    Vi kommer inte att justera köksfönstret efter det lilla fönstret ovanför. Köket på insidan skulle bli väldigt konstigt, idag sitter fönstret centralt i köket, vilket vi gillar. Lite asymmetri får man allt leva med!

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *