Resultatet efter två dagars brädfodring

Nu har vi hållit på i dagarna två med brädfodring av gaveln. Vi valde att börja med nederdelen denna gången. Men imorgon drar vi vidare mot högre höjder, vi kommer inte att måla en sista gång nu under semestern utan tar det en helg lite senare istället. Det är viktigare att vi kommer vidare till baksidan och få sätta i resterande fönster som vi har stående.

Brädfodring på plats

Brädfodring på plats

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *