Vi har fått gjort en del även denna helg. Vi har tapetserat både klädkammare och entrén, sedan gjorde vi klart golvläggningen i hallen på övervåningen. Vi hade hoppats på att få gjort färdigt sovrummet på övervåningen men tapeterna hade inte hunnit komma till butiken tyvärr. Antagligen kan vi hämta dem i Skövde imorgon, då kör vi resten av sovrummet, sedan är det tänkt att vi ska flytta upp säng och garderober 🙂






Underbart vackert och stilrent. Fönstren blir ju som härliga tavlor! Kram Klara
ser helt underbart fint ut , ni är ju proffs på detta , riktigt roligt att få se hur det fortskrider , kram på er , brollan :0)