Idag har renoveringen fortsatt, det gäller att passa på nu när man vart ledig lite längre än en vanlig helg. Anders fjäskade även hit Jan idag, all förstärkning är bra! Anders och Jan har spacklat hallen på övervåningen medan jag har målat de nya fönsternischerna på nedervåningen sam att jag har målat badrumsstaket två gånger idag så det är färdigt. Fönsternischerna har bara målats en gång och med grundfärg, men liten bättring är det allt. Imorgon ska vi nog fokusera på att plugga till Jägarexamen, provet som vi ska skriva, är på tisdag, så det vore bra att repetera en hel del.




Hej och Glad annandag Påsk! Ni har fullt upp förstår vi. Det ska bli så spännande att se det färdiga resultatet. Sally ser ut att må gott mitt i det hela. Vi har varit på Vattenpalatset idag med tre härliga barnbarn eller brorsbarn som det blir till dig. Ha det gott i allt arbete.