Idag har vi varit igång från 8 på morgonen till nu efter 20 på kvällen. Rasterna är inte långa utan det är för att magen säger att det är dags, då äter vi sedan är vi snabbt igång igen. Idag har en del moment tagit längre tid än vad vi trodde. Vi har tagit ur för ett nytt fönster på gaveln och reglat upp kring detta, sedan har vi tagit ur det gamla fönstret ur vardagsrummet. Vi har fått i två nya fönster idag men inte helt klart, det blev en liten missberäkning som vi får åtgärda imorgon. Imorgon gäller det att regla klart väggen, isolera få på vindväv och sedan justera klart fönstren.





