Ibland tar det längre tid än man hoppats på….

Idag har vi varit igång från 8 på morgonen till nu efter 20 på kvällen. Rasterna är inte långa utan det är för att magen säger att det är dags, då äter vi sedan är vi snabbt igång igen. Idag har en del moment tagit längre tid än vad vi trodde. Vi har tagit ur för ett nytt fönster på gaveln och reglat upp kring detta, sedan har vi tagit ur det gamla fönstret ur vardagsrummet. Vi har fått i två nya fönster idag men inte helt klart, det blev en liten missberäkning som vi får åtgärda imorgon. Imorgon gäller det att regla klart väggen, isolera få på vindväv och sedan justera klart fönstren.

Rum innan nytt fönster

Rum innan nytt fönster

Anders sätter sågen i väggen

Anders sätter sågen i väggen

Hålet är på gång

Hålet är på gång

Jag in action med motorsågen

Jag in action med motorsågen

hmm det saknas något

hmm det saknas något

Fönstret på plats i vardagsrummet med viss ventilation

Fönstret på plats i vardagsrummet med viss ventilation

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *