Blev ett sidoprojekt idag

Anders var iväg på möten i förmiddags så jag fick sysselsätta mig med något som jag klarade av att göra helt själv. Det blev till att måla verandan på utsidan, den delen som vi brädfodrade förra året men inte hann måla innan kylan kom.

Verandan färdigmålad

Verandan färdigmålad

2 Comments

  1. Klara

    Det är så urtjusigt! Du är en mycket händig kvinna som får saker gjorda! Kramis

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *