Anders var iväg på möten i förmiddags så jag fick sysselsätta mig med något som jag klarade av att göra helt själv. Det blev till att måla verandan på utsidan, den delen som vi brädfodrade förra året men inte hann måla innan kylan kom.
Verandan färdigmålad
2 Comments
Klara
Det är så urtjusigt! Du är en mycket händig kvinna som får saker gjorda! Kramis
Det är så urtjusigt! Du är en mycket händig kvinna som får saker gjorda! Kramis
Wow! fina fina hus där.