Imorgon har vi utbildningsdag på jobbet, så då är alla montörer samlade på gården, det händer inte så ofta annars. Vi ska passa på att ta porträtt foton på alla då. Jag är ansvarig för detta, det ska bli kul men också väldigt nervöst. Jag tar mitt fotointresse på allvar, det gör i för sig inte cheferna. De tycker att det bara är att trycka upp montörerna mot en vägg och fota. Jag vill att vi ska ha lite bättre bilder än så, kanske att de man fotar tycker att bilderna blir bra. Jag har i alla fall idag rekat en plats och testat att ta lite bilder, det fick bli på mig själv helt enkelt. Jag har ju införskaffat mig en trådlös utlösare vilket göra att jag kan sitta på plats och bara trycka på en knapp.
Hoppas att det går bra imorgon!!

Tack för kommentaren. Skönt att det gick hem trots kapningen. 🙂
Vilken fin bild på dig! Svartvitt är många gånger bättre för att få en känsla i bilden.
En sådan utlösare vore något att ha. Jag tänker att fotograferingen gick alldeles utmärkt.
De flesta vill väl bli bra på bild, det uppskattas när fotografen anstränger sig. Kram
Vad intressant! Håller själv på att renovera villan min, vilket dokumenteras på bloggen min 🙂
Då ska jag hålla koll på din blogg, kul med lite inspiration!