Ikväll har vi börjat med golvet i hallen på övervåningen, känner att vi är inne i ett flyt nu. Det kan behövas för om två veckor när vår semester börja så ska vi tilläggsisolera och brädfodra på utsidan. Innan dess ska vi ha flyttat upp till sovrummet på övervåningen. Allt kommer inte vara klart som lister, fönsterfoder och dörrar, det får helt enkelt vänta till i höst. Vi måste fokusera på att skydda huset från utsidan nu när vi har nya fönster som hänger ut lite och inte får det skydd de behöver.
