har du fixat den bilden?! riktigt najs hur som helst! jag läste en photoshop-guide på nätet som beskriver hur man får till tilt-shiftfoton (man får allt på fotona att se ut att vara i miniatyr). kanske inte superanvändbart, men det var enkelt och resultatet blev hyfsat roligt. om du är sugen på att laja lite med det kan du kolla in: http://www.tiltshiftphotography.net/photoshop-tutorial.php
ha det gott, kramar från brollan!
har du fixat den bilden?! riktigt najs hur som helst! jag läste en photoshop-guide på nätet som beskriver hur man får till tilt-shiftfoton (man får allt på fotona att se ut att vara i miniatyr). kanske inte superanvändbart, men det var enkelt och resultatet blev hyfsat roligt. om du är sugen på att laja lite med det kan du kolla in: http://www.tiltshiftphotography.net/photoshop-tutorial.php
ha det gott, kramar från brollan!
Japp jag har fixat den bilden, var en övning i lektionen som jag gick igenom igår. Tack för tipset om shift and tilt tutorialen.
Hur häftigt som helst! skulle vilja ha den som en typ tavla.