Jag har väntat några dagar på att blommorna ska slå ut på vårt ena äppelträd och imorse stod det verkligen i full blom. Jag blir på gott humör direkt på morgonen när jag tittar ut genom fönstret efter att jag dragit upp rullgardinen. Det är verkligen kanon! Grymt laddad inför en ny dag.
Lena, Anders mamma gjorde en plantering åt oss. Vi är tacksamma för vi har inte riktigt tiden just nu att fokusera på trädgården. Det vi max kommer att göra är att klippa gräset.



