Ivar hade sin sista dag på förskolan idag. Så nu är det sommarlov! Blir en utmaning att aktivera oss tillsammans men det ska nog gå.

Ivar hade sin sista dag på förskolan idag. Så nu är det sommarlov! Blir en utmaning att aktivera oss tillsammans men det ska nog gå.

**insta-embeded-video**

Bild text: Ivar hade sin sista dag på förskolan idag. Så nu är det sommarlov! Blir en utmaning att aktivera oss tillsammans men det ska nog gå.

Öppna i Instagram ⇒

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *