Min nya scanner kom idag, Canoscan 9000f

Japp äntligen beställde jag mig scannern som jag tittat på ett tag, ska ha den för att scanna in alla mina negativ och även mammas till att börja med. Fick rota fram mina gamla bilder för att hitta några negativ att leka med. Pappa och husvagnen blev första offret. Tycker att det blir bra, kan ju inte säga att det är någon mästerfotograf eller någon proffskamera som ligger bakom bilden från första början. Denna bild är inscannad i 300dpi och för att kunna skrivas ut i formatet 30x20cm.

far o husvagn

Pappa med vår gamla husvagn

One Comment

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *