Vi har köpt husvagn – Öggestorp 630 President -90

Innan vi skaffade barn så pratade vi om att vi skulle vilja ha en husvagn när vi fick barn och nu har vi köpt en. Det blev från KVD, auktion, som vi köpte denna husvagn. Det kändes tryggast så, de går ju igenom alla sina objekt väldigt noga innan.

Boggievagn gör att den är stabilare att köra.

Boggievagn gör att den är stabilare att köra.

P1020356

Den är väldigt lång, 775cm totalt.

P1020357

Längst fram är det som en stor u-soffa.

P1020358

Radio och grejer.

P1020359

Ganska bred mittgång.

P1020360

Bra med arbetsyta i det lilla köket.

P1020361

Lyxigt med microvågsugn.

P1020362

Bak är det en överslaf för ett barn.

P1020365

Tillräckligt stort kylskåp.

P1020363 P1020364

Nästa helg ska vi gå igenom husvagnen och städa järnet, så att den känns fräsch. Vi är väldigt nöjda än så länge, den luktar inte konstigt och den är ljus inuti.

Vi har redan bokat en veckas camping i sommar med några kompisar, det blev Tylösand Camping under vecka 30. Men redan om två veckor ska husvagnen invigas för då ska vi åka till Dalsand och fira att min farmor fyller 80år.

3 Comments

  1. Hej
    Jag har också en likadan husvagn. Jag har bytt ut spis och diskbänk till det som är modernare.
    Kolla takluckorna om ni inte gjort det, det är risk för läckage pga åldrande plastramar.
    I övrigt är jag nöjd med den. Jag har haft den i 15 år.
    Ha de så bra och kör försiktigt

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *