Innan vi skaffade barn så pratade vi om att vi skulle vilja ha en husvagn när vi fick barn och nu har vi köpt en. Det blev från KVD, auktion, som vi köpte denna husvagn. Det kändes tryggast så, de går ju igenom alla sina objekt väldigt noga innan.
Nästa helg ska vi gå igenom husvagnen och städa järnet, så att den känns fräsch. Vi är väldigt nöjda än så länge, den luktar inte konstigt och den är ljus inuti.
Vi har redan bokat en veckas camping i sommar med några kompisar, det blev Tylösand Camping under vecka 30. Men redan om två veckor ska husvagnen invigas för då ska vi åka till Dalsand och fira att min farmor fyller 80år.











Hej
Jag har också en likadan husvagn. Jag har bytt ut spis och diskbänk till det som är modernare.
Kolla takluckorna om ni inte gjort det, det är risk för läckage pga åldrande plastramar.
I övrigt är jag nöjd med den. Jag har haft den i 15 år.
Ha de så bra och kör försiktigt
Hej!
Ja vi är också nöjda med vår husvagn. Tack för tipset om takluckorna, det får vi kolla upp.
Hej!
Jag undrar om vagnen möjligtvis är till salu? 🙂
Mvh