Ännu ett mirakel

Vi hade tur nu när vi är i Göteborg, så fick vi åka med upp till BB på Östra sjukhuset och se den lille Axel, inte ens två dagar gammal. Det var en väldigt stolt bror jag/vi fick träffa och givetvis var mamma Charlotte lika stolt hon.

Axel Oskar Valfrid

Axel blir klappad på huvudet av sin farmor.

De andra kusinerna från Partille var också där, men det blev en liten väntan på  lille Axel.

Kusinerna från Partille, Ronja, Rasmus och Hamous

One Comment

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *