Vi hade tur nu när vi är i Göteborg, så fick vi åka med upp till BB på Östra sjukhuset och se den lille Axel, inte ens två dagar gammal. Det var en väldigt stolt bror jag/vi fick träffa och givetvis var mamma Charlotte lika stolt hon.
De andra kusinerna från Partille var också där, men det blev en liten väntan på lille Axel.


Ja det är mirakel efter mirakel. Det är ett under varje gång.