Det har gått lite segt idag

Idag har vi gjort en del saker som tar tid men inte syns, samt att det inte känns att det går framåt. Får hoppas på en mer givande dag imorgon helt enkelt.

Hål för ny altandörr

Anders filurar kring hur han ska gå vidare med håltagningen för vår nya altandörr.

Anders gillar sin elkedjesåg

Anders gillar väldigt mycket alla maskiner och verktyg, här med sin nyaste elkjedesåg

Det vi har gjort idag är att reglat vidare, men vi har en del kvar. Sedan tog Anders ett hål för ny ventilation till vårt skafferi, man kan tro att detta är något som man bara gör i ett snabbt svep, men så är det inte om man ska igenom stockväggar från början av 1900-talet. Sedan som ni kan se på bilden så har vi börjat med att ta upp hålet för vår nya altandörr, men vi får stärka upp lite mer imorgon innan vi kan bort de sista stockarna ur hålet. Jag började även med att ta fram isoleringen men hann inte så långt med det, men mer av det imorgon och även altandörr på plats samt de nya fönstren,

One Comment

  1. Klara

    Ja ni är otroligt ihärdiga och arbetssamma. Det ser ut som om ni tycker det är roligt också. Förstår att det kommer att bli en härlig altan att sitta och njuta god mat på efter arbetsdagen …

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *