I torsdags innan vi åkte iväg för lite midsommar firande, så blev vi klara med regling, isolering och vindtätning av gaveln. Det kändes skönt att det var klart innan man åkte bort för två dagar.
regling av gavel fortsätter...
Så här såg gaveln ut när vi åkte iväg i torsdags kväll