Första riktiga dagen på semestern gick bra, det mesta flöt på som det skulle. Det som tog oväntat lång tid vara håltagningen genom väggen för ventilationsrören. Det är grova stockväggar som man ska komma igenom, Anders fixade detta med mycket tålamod och våld. Annars har vi reglat ut, isolerat, fått på vindväv och sedan spikläkten, detta på den övre delen av den stora gaveln. Vi är nöjda med starten på denna semester!!
