Nu lägger vi golv i hallen på övervåningen.
magnus frisk
juni 7, 2010 at 18:10
underbart ,ser ju gör bra ut , härligt kram på er :0)
Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *
Kommentar *
Namn *
E-postadress *
Webbplats
Δ
underbart ,ser ju gör bra ut , härligt kram på er :0)