Jag vaknade av mig själv kl 7 i morse, trots att jag la mig sent. Jag passade på att ta en liten promenad ner till Hornborgarsjön med min kamera. Här kommer några bilder.
One Comment
Klara
Vilka bilder! Till och med dropparna från svanens näbb ner i vattnet. Vilken skärpa på en fågel i rörelse.
Vilka bilder! Till och med dropparna från svanens näbb ner i vattnet. Vilken skärpa på en fågel i rörelse.