Hittade via en blogg att man kunde anmäla sig som testpilot av Canons Eos 550D. Tanken är att man testar kameran en månad och bloggar om det. Sedan blir man belönad med att få behålla kameran 🙂
http://www.smartson.se/testpilot-550D.html
Följ länken om ni är lite sugna på att anmäla er.
Man anmäler i par och jag valde givetvis min kamera intresserade bror Anders till mitt kamerateam.
hallå syrran! vore otroligt fräscht att få testköra kameran, väldigt generöst att man får behålla den i så fall! håller tummarna mitt hårdaste här i olskroken. kram från bror!