Känner på Atlanten, idag drar vi vidare norrut. november 26, 2014 by Anna Lund 1 Comment **insta-embeded-video** Bild tagen: Miami Beach South Beach Bild text: Känner på Atlanten, idag drar vi vidare norrut. Öppna i Instagram ⇒
Klara november 26, 2014 at 21:40 Bra med paddor i vissa lägen, har jag ju lärt mig. Bilen verkar ju komfortabel och säker. God tur!
Bra med paddor i vissa lägen, har jag ju lärt mig. Bilen verkar ju komfortabel och säker. God tur!